KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 8 november 2012

TORSDAG MORGON

godmorgon vänner!
har precis fått i mig frukost, fört över Red Bull Home Run filmen till telefonen så vi kan få in den i vår presentation senare idag och skrivit lite mer stödanteckningar, produktivt såhär på morgonen. (visar er även en annan film nedanför så får ni ett hum om vad jag har pysslat med den senaste veckan!)

idag gör vi sista arbetet i denna kursen och på måndag startar nästa, full ös. tre kurser på en termin är inte så pjåkigt ändå tycker jag inte, med tanke på att dem alla ligger på 7,5 hp så de är ganska stort varje gång! 

nu ska jag pälsa på mig kläder och ta en lång sväng med vovven så att hon blir trött och sover under timmarna jag är borta, hon kan ju inte längre ligga i bilen, de är alldeles för kallt ! men hon trivs bra i sin bur :)

LATER 


Inga kommentarer: