KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 22 november 2012

SJÄLVSTUDIER

planen var att gå upp tidigt imorse för att sätta igång med plugget så tidigt som möjligt.  planen slutade med frukost i sängen (dock tidigt) och avsnitt utav one tree hill - jag orkade helt enkelt inte, och om man inte har en tid att passa, varför då stressa?

nu ska jag strax gå ut med vovven och sen sätta igång att läsa och skriva - när jag väl kommer igång så kan jag och jag vet vad jag ska skriva, men de är det där emellan att komma igång och inte som är de svåra. Husom så ska vi också ta en spring tur idag med - känner mina ben idag men vad gör man inte för att få bort träningsvärken, hahah. 
ikväll ska vi en sväng till Lina & Markus för spel och kaffe kanske en film på det också, en sån där gó torsdagskväll helt enkelt.

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: