KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 9 november 2012

SJUKLING INCOMING!

herregud vilken förkyldning som drar över mig, fy fasen. tur är väl att de är en lugn helg som väntar med lite vänner, fruktansvärt mycket mys & ännu mer vila.. Har idag tvättat och städat, min lilla prinsessa har hållt sällskap både genom att slaviskt följa efter dammsugaren eller sitta och titta när jag hänger tvätt, min fina.

ikväll var de tänkt broken och en cola - men för mitt eget bästa omvandlar jag den planen till thai och tv med Minna, kanske till min fördel tror jag mest! 
imorgon ska jag och Lina äntligen göra brak-frukost och titta på one tree hill och ta igen mängder med bästa vänner tid, fina vän - vad jag saknat dig! 

nu ska jag ge mig på att laga lite mat och sen återgå till Grey´s säsongen, helt fast, igen!

LATER

Inga kommentarer: