KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 5 november 2012

FRÅNVARO

en vecka har gått sen sist och på den veckan har jag hunnit ta säsongens första svängar med nya skidorna i backen tillsammans med grabben & vän + hund, varit på rusta och "rustat" upp mitt hem med krokar, mattor, skohylla, nytt draperi YOU NAME IT, satt upp hyllor, kommit hem till en lägenhet med pojkvän och hundvalp i en vecka har varit HELT okej - mycket kärlek på samma gång (speceillt när maten dessutom är framdukad, många plus i kanten!) & jag har pluggat. 
livet är bra just nu - trotts att jag och Maria kommit fram till att nattåg är helt värdelöst, speciellt när grabbarna våra sitter på dom.. 

sen har vi i helgen varit på intensiv valpkurs! OJ, vilket skillnad de är på prinsessan nu, helt galet. hon sitter automatiskt vid dörr & matskål, jag behöver bara titta på henne så fattar hon vad jag vill, hon kommer oftast på hit & om jag säger nej så är de banne mig nej som gäller, otrolig utveckling. ni kommer att få se bilder ifrån detta imorgon då jag har lite tid och ork till att föra över och lägga upp - även facebook och kursledaren samt kenneln som Hilda kommer ifrån ska få lite bilder så då kan jag passa på att slänga upp då :-) 

OCH jag har fått ett till jobb idag! inte att glömma. Servitris på Carins Krog, skidenter Björnen - kommer nog blir helt perfekt tillsammans med Huså och skidbacken, två flugor i en smäll + att jag trivs med båda yrkena - strålande helt enkelt.

nu ska jag krypa ner i sängen och titta på film - de absolut bästa med grupparbeten är nog helt klart att vi kan bestämma tider helt själva, imorgon ska jag sova och vakna utav mig själv, de var inte igår! 

PUSS SUNSHINES


Inga kommentarer: