KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 6 november 2012

TISDAG

äntligen kommer minusgraderna tillbaka efter regn och plus, nu kanske snön ligger kvar ÄNNU längre när den kommer till helgen igen, kanske är de en tur med skidorna då också, de vore ju inte helt fel måste jag erkänna. 

ska snart ta en promenix med Hilda innan jag lämnar henne hemma och åker till skolan för lite finslip inför presentationen om "Event turism" på torsdag, tror de kommer bli riktigt bra faktiskt, vi har läget under kontroll (mer än vad jag någonsin trott för en vecka sedan...) efter den redovisning så är kurs nummero 2 avklarad och vi går in å nästa som kommer innehålla helikopterkurs, isvak, barmarks bivak bygge och en hemtenta.. kan bli riktigt bra. & jag hoppas att vi snart får resultatet på förra tentan, läraren har två veckor på sig så de borde komma nu till veckan, NERVIGT! 

hursom så ska jag bara mysa med min fina idag och göra matlådor. sämst att jag inte har någon frys ännu, tur att Minna har en som jag kan få låna lite plats i ;)


LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: