KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 27 november 2012

TISDAGMORGON

godmorgon! har varit uppe sen 6 imorse, tvättat, diskat (ångrar starkt att jag inte gjorde de innan jag åkte..) klippt ut kuponger till ica, gjort min power point presentation & varit ute på lång promenad med Hilda, effektiv tjej såhär på morgonen. 

ska snart ta en dusch, göra mig i ordning och sen äta lunch till ett avsnitt utav one tree hill innan några timmar i skolan. sen ska jag verkligen skrubba rent min lägenhet och sätta in blommor och stjärna i fönstret & sen ut och springa (utan att dö på kuppen..) skulle behöva skidskor istället för träningsdojjor :)

juste, igår gjorde jag en förändring! mitt hår är nu mera mörkrött/brunt, jag trivs. 
ni får en bild så fort jag har de bra gjort, just nu är de i en stor trulls på huvudet.

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: