KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 19 november 2012

EN VANLIG MÅNDAGSKVÄLL

helgen försvann och tillbaka kom måndagen - två timmar föreläsning och sen plugg, en rapport ska in om exakt åtta dagar MEN de är så segt ämne att jag tror jag spyr på de snart, GAH! men om jag skriver de nu så är de över sen, eller hur var de!
nej - jag har ju i alla fall blivit kvitt förkyldningen så imorgon ska jag ge mig ut i spåret igen & plåga mig själv med armhävningar och sit-ups efter 1,5 veckas uppehåll, jisses vilken träningsvärk jag kommer ha, underbart. 

bokade idag tågbiljetter till Borås över Lucia tillsammans med grabben min. nu ska vi kramas med farmor, farfar, mormor, urban, moster & barndomsvänner, jul på liseberg & visa Sveriges regnigaste stad - blir kanoners. 

dessutom bestämdes de igår att vi tar en weekend i Norge med destination Strandafjellen, ett helt gäng någon gång vecka 5-6, förra året fick dom sonda fram liften, DÅ ÄR DE MYCKET SNÖ! de blir fint. 

"sometimes you just have to pick up your self and carry on" sån har min dag varit idag, tuff - intensiv men tillslut så ordnar sig de mesta.

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: