KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 15 november 2013

HANDLÖST FALL

Godmorgon! Igår var en fruktansvärt händelserik dag. Jag och lilltjejen hade en mysig tur till Åre choklad där vi mumsade provsmakningar, drack varm choklad med allt vad de hade för o-nyttigheter på och köpte choklad, riktigt nöjd. Men.. När vi skulle ut ur bussen hemma så trillade hon rakt ner på trottaren med huvudet före och slog upp sin läpp, efter ett tag svimmade hon av och jag fick helt klart testa på mina sjukvårdskunskaper - ambulans kom till plats och iväg åkte hon och mamma till Östersund för obs. över natten - kvar var jag med lillebror som jag och Lauri sedan passade på kvällen tills pappan landat med flyget ifrån Stockholm till Östersund. Som ni hör - det var fullspäckat och jag somnade på två röda när jag kröp ner i sängen runt 12.

Idag ska vi iväg till Umeå och imorgon är utställningen för Hilda, ska bli så mysigt lärorikt och skönt att komma bort. 

PUSS SUNSHINES


//Morning! Yesterday was a really tough day. I and my little girl had a cozy time at Åre choklad but sadly she feel of the bus, past out and had to take the ambulant to Östersund for observation buy the night, thankfully she is okey now! But this made me and Lauri too take care of her little brother before there dad came home from stockholm. As you can understand, I feel to sleep quiet quick when I came to bed! 

Today we are going to Umeå and tomorrow there is a competition with Hilda - after that we are going to Umeå city. Just having a cozy day. So awesome!

LOVE SUNSHINES! 

Inga kommentarer: