KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 4 november 2013

MONDAY MORNIN'

Godmorgon! Ny vecka och denna veckan lovar jag er lite góa uppdateringar om både de ena och de andra, för att väga upp förra veckan :) Idag är jag ledig - ska utforska vår tvättstuga, skicka papper, ringa hyresbolaget och lämna våra nycklar samt hämta ut våra. Jobbar tisdag-lördag denna vecka så de är skönt med en dag ledigt i början och en i slutet. 

Nu ska jag äta frukost, sen ta en träningsrunda med Hilda & sen försöka hinna med allting under dygnets timmar. Ikväll tänkte jag ge mig på att göra tomatsoppa, vi får se om jag lyckas!

LATER

//Morning! New week and this week I will promise you some good updates - too make you stay here :) Today I'am free from work - I will do some laundry, send some important papers and call our host here in the new apartment. Also I will turn in our old keys and fetch all the new ones, and in that moment - we are actually the new "owners" of this apartment, happy face! 
I will work tuesday-saturday this week, so it's nice to have to day's off,  just not so close to each other maby, haha!

Now I will have some breakfast, then I will go for a "training walk" with Hilda and then try too do all this stuff. Tonight I will try to do some tomatosoap, we will see if I success. 

LATER

Inga kommentarer: