KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 10 november 2013

SNACK IFRÅN SHANGHAI

OM fyra minuter ringer min fina fina vän ifrån andra sidan jorden - ifrån sin lägenhet i coola Shangahi. Och om några månader är jag också där, med henne. Kan inte beskriva känslan. Så. Jäkla. Ballt. 16 år har vi känt varandra - den där klyshan, från vaggan till graven. Ja, den stämmer nog in på oss!

Annars idag ska jag ut på en power walk i vinterlandskapet och slappa i soffan. Har en magsjuk pojkvän såatte - hoppas att mitt immunförsvar för en gångs skull kanske, eventuellt, kan vara på min sida.

PUSS! 

// IN four minutes one of my best friends will call me from the other side of earth. From her apartment in the cool city, Shanghai. And in a couple of mouth I will be there to, with her. That is freaking awsome!! In 16 years we have been friends, that words "from cradle to grave" I actually think that fit us very well. 

Otherwise today I will go for a power walk in this winter landscape and then just watch movies. My boyfriend is sick in upset stomach so I really really hope that I will not get that, it's awful and I feel so sad for him. 

LOVE! 

Inga kommentarer: