KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 22 november 2013

HAPPY FIRDAY

Ätit frukost och kikat på film i soffan - ska strax ut på en lång runda med Hilda och sen baka bullar tror jag :) Idag ska jag som sagt fixa med Huså också - det ska beställas kamera till liftkorts-bilder, mejlas, fixa facebook sida och hemsida. Men det känns kul - ansvar och någonting jag aldrig tidigare gjort. Heja mig! 

LATER
Tycker att denna bild är så fin med alla höstliga färger så jag var bara tvungen. Egentligen är de snötäckt mark vi numera promenerar på! :)
//I think this picture is so nice with all colors so I just had to show you. Right now it's snow everywhere :)

//I have been eaten breakfast and watch movie in our living room - soon I will go out for a long walk with Hilda and then do some cinnamon buttons :) Today I also will fix some stuffs with Huså, like a camera, our website and Facebook page. It's so fun - a big responsibility and something I never done before. Go me!

LATER

Inga kommentarer: