KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 20 november 2013

WHAT DOSEN'T KILL YOU - MAKES YOU STRONGER

Idag har varit en tuff dag - jag har verkligen känt av varenda liten pik, litet skrik, litet gnäll och verkligen - verkligen - bara velat gå hem, lägga mig i sängen och helt enkelt stanna där tills imorgon. Anledningen? Ett (enligt mig) dåligt resultat på ögskoleprovet - ÄVEN - om jag vet att första gången är tuffast så är de ändå stor konkurrens i år på Mitt Universitetet om de få platser som finns till de utbildningar jag vill gå, det är länge sedan jag var hemma och ibland känner jag att jag verkligen inte räcker till, jag vill så mycket mer men ändå vet jag att jag kan inte göra mer än det jag alla redan gör. Ja, ni förstå grejen. Min lösning på detta är en mysig hemmakväll med ben and jerry. Hoppas att ni har överseende. 

PUSS

//Today has been a rough day for me - which means that I'am going to eat a ben and jerry and just get my thought at something better. I hope you all understand!

LOVE

Inga kommentarer: