KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 27 november 2013

ONSDAG

Hej på er! Händer inte så mycket här hemma, ligger i soffan, kollar på serier och äter clementiner. Spenderade hela måndagen på sjuhuset där man konstaterade influensa/kroppen inte riktigt hänger med. Benet är dock bättre och medicineringen börjar jag få kläm på - ska ta nytt PK på fredag och hoppas på bättre värde! Det var väldigt lågt i måndags men de är tydligen vanligt enligt min mor - det tar ju tid detta, och de är ju någonting som hon har erfarenhet av. 

Hur som haver så har jag börjar kika runt på julklappar och grabbens har jag faktiskt klickat hem, pappas ska jag se vart man kan få bäst deal på och små killarnas ska jag fundera lite mer på. Mammas har jag så många alternativ så jag vet inte riktigt vad jag ska välja :) Och i helgen får vi ta fram adventsstakar och äta lussekatter och pepparkakor och dricka julmust och glögg, jag längtar! 

PUSS

//Hi! Not so much going on here - i am just sick and eating a lot of clementine and watch series ;) The hole monday I were at the hospital and they figured out that I have the flue/or that my body really don't want this so it's just, tell me to take it easy.. 

However I have bought some christmas gifts! Lauri's is done, my fathers I have to see were I can get the best deal and my brothers I have to think about a little more. Mom's is the hardest - I have so many thoughts and I donut know which one is the best :) And this weekend is first advent - that means gingerbread, saffron buns and mulled - I'am really looking forward to it!


LOVE

Inga kommentarer: