KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 28 februari 2010

BAAAACK

vid fem kom jag fram till Vadstena igen & jag ska ALDRIG mer trycka ner mer saker i en väska än vad det egentligen får plats, för sjutton vad tungt de blev att gå till skolan med allt. tur att jag hade Cissi som kunde bära datorn iallafall :)

en halvtimma senare var jag i armarna på världens bästa Lina, som jag saknat den tösen!
vi gick och handlade mat, åt mackor & slöa järnet, kolla på OC & stod på händer i korridoren - vilket jag är gryym på haha..!

imorgon är de skola som gäller, whoo!
blev riktigt irriterad när jag idag såg en baksida på pappret till rapporten, jag som nästan är färdig! & de ska vara inne på tisdag. PANIK. men om de blir som Barbro vill så ska vi få mer tid på oss. snällasnällasnälla.

nej, nu ska vi se de positiva i allt!
back on track. allt löser sig.. & jag har världens bästa människor här, de är lungt!

overandout

Inga kommentarer: