KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 15 februari 2010

ISABERG


grattis till världens bästa lillebror.
åtta år, redan? jisses vad fort de har gått.
& jag älskar dig. trotts att jag kan bli lite arg/irriterad eller sur på dig ibland :')<3

en heldag i isaberg & leéndet på läpparna är större än någonsin.
med brädan under fötterna denna gången. de var ett himlans bra tag sedan, typ 1 år sen? alldeles för länge sedan- för de var helt klart helt fantastiskt.
okej, de är inte alls samma sak som skidorna, men de är inte långt ifrån,.
många såg jag igen också ifrån Hestra (sånna som jag tävlat emot en gång i tiden) hahaha. de flesta har ju växt till sig lite men man känner ändå igen dom..
grymt bra personal på de stället också(Y)
men danskar. vad tusan ska du i backen och göra??!
"danskar kan INTE åka skidor/snowboard"
hör en konversation mellan en mamma&dotter i backen (danskar)
- res på dig unge!
- men jag kommer inte upp. *gråten i halsen* kan du inte hjälpa mig?
- nej, jag röker ju!
ingen kommentar. men ibalnd undrar jag hur många hjärnceller folk har..
nu en snabb dusch, dricka te, fylla i lite papper och sen sova.
imorgon är en ny dag med ungarna!
HEJPAA

Inga kommentarer: