KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 8 februari 2010

TVÅ AV TRE

då var aktivitet två utav tre klar med ungarna och de var lika nöjda som förra veckan + att denna aktivitet var lättare än den förra.
snöbowling, smååå snögubbar som käglor och en boll och en drös med ungar = en riktigt hit! dom älskade de. efter det blev de allmänt klassiska lekar :)

byggt snögrotta/koja idag också. dom är underbara ibland, faktiskt
& sen fick jag åka med annika hem idag också (Efter som att de är på vägen) & imorgon får jag sovmorgon till tio över sju efter som att jag får åka med Annika till dagis.!

bokat ett cirkelgym pass på friskis tills på onsdag & då ska de även pratas med läkaren som opererade mig nu ör ett år sen om knät... jag hoppas av hela min kropp att jag inte behöver göra "hoppa på kryckor/träna + operations" processen igen fast de tror jag inte. och de vägrar jag så de är ingen fara ;)

HEJPA

Inga kommentarer: