KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 21 februari 2010

SÖNDAG, WOHOOO

jag borde egentligen plugga men jag vill inte... eller de är nog mer så att jag tänker att de fixar sig nu i veckan. jag hoppas att mina tankar fungerar så iallafall ;)
jag borde egentligen kanske komma in i rutinerna nu igen efter som att jag är tillbaka på egna ben med skogsmullarna om en vecka ungefär & då börjar också allt plugg...

kollar buss/tåg till Stockholm till den 8:april då jag och en utav mina favourit tjejer ger oss iväg till norra Sverige. SJ:s sida är helt off just nu och med buss till Stockholm ifrån Borås tar 6 timmar det blir alltså totalt 18 timmar på en buss iallafall efter som att de tar 12 timmar med bussen till Kittelfjäll. men de skulle isåfall vara värt de.
skidåkning i tre dagar + helikoptertur med offpist. jamenar, kan de bli bättre?!
skulle knappast tro de. 50 dagar kvar nu! :')

ska försöka komma igång med rapporten igen och lite senare ett pass på Friskis&Svettis!

puss&hejpa

Inga kommentarer: