KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 24 februari 2010

FYRA DAGAR KVAR PÅ HEMMAPLAN

& sen är de tillbaka till "verkligheten" som gäller...
knäppa utedagar med skogsmullarna
maaassa plugg & prov
internatkvällar
& sjuka helger i whatstone.
okej, de kanske inte blir så dåligt ändå. jag vill tillbaka.! men jag har varit på "riktiga" hemmaplan i en månad, man kommer in i "hemmarutinerna" igen. fast ingenting går nog uppemot familjen där uppe... näää, jag tror allt att lilltjejen fixar detta. de brukar jag ju göra :)

blev väckt vid åtta utav att ICA i skåne ringde... får svar om allt vad de gäller sommarjobb i slutet av April. är inte de typ jätte sent?
med dunkande näshuvudvärk (sen smällen utav torkskåpet i måndags, känns ungefär som bihålinflamation.. lite lindrigare) gick jag ner och tog en alvedon och gick upp och kröp ner i sängen igen och vakande först fem över tio igen.

frukost, promeand med hunden och slapp framför tv:n.
mammsen ringde och ville ha sällskap till lunch & de blev tahi mat + ett par nya skor.

har skrivit lite till på apu-rapporten och läst igenom allt och ändrat lite osv.
tänk vad mycket jobb man lägger ner på alla inlämningar och prov och allt. fast de ger ofta bra resultat!

nya färger i bloggen också. liiite vår-feeling & "THINK GREEN" känsla över de hela. hahaha.
men de blev rätt bra ändå. inga stora förändringar direkt men lite nytt.

overandout

Inga kommentarer: