KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 2 februari 2010

DAG TVÅ UTAV FEMTON

ännu mera pulkaåkning
ännu mera " matilda, titta vad jag kan..."
ännu mera " frööken, han/hon/titta jag gjorde de...."
ännu mera underbara ungar ( de flesta iallafall)
jag trivs rätt bra & vem tackar inte nej till att åka pulka rätt många gånger om dagen? inte jag iallafall och sen gör ungarna sjukt höga hopp också och jisses vad man får ont i rygg/ben/rumpa när man lyger i pulkan men de är ju roligt också och barnen är för söta.
förkyld som attan och inte världens bästa sömn inatt men jag kämpar på och allting går med alvedon och så länge jag tycker det är roligt och just nu är de faktiskt rätt bra.

har en liten tjej som är 2,5. pratar väldigt bra för att vara så liten och är så inibombens söt, nästan så man vill ta med henne hem. dock är hon ensam barn så hon har helt klart sina små brister...
sen har jag mullarna också, stensköna allihopa!

& nu snöar de också + att de är "bara" 64 dagar kvar till Kitellfjäll. sweet :')


Inga kommentarer: