KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 1 februari 2010

FIRST FEBRUARY

Grattis Turid på 18:års dagen
&
Grattis mini på namnsdagen!

fdag ett av femton avklarad på APU:n & det gick bättre och var roligare än förväntat.
pulkaåkning, snögubbebyggande, snöfotboll, sångstund & fri lek.
har sammanlagt varit ute i 6 timmar idag... de händer ju inte speciellt ofta.
& jag har pullsat upp för iallafall Borås största och längsta backe, brant som tusan är den också- allt för att komma upp till elfsborgsgården & dagiset, fast på ett sätt var de ju värt de och på ett sätt så har jag klarat av att ta mig upp på Hjässan med 20 kg packning på ryggen + halsfluss så kan jag nog klara av de mesta känns de som, hahah! lite mallig måste man ju få vara ibland också.
rätt goa ungar ändå och första dagen blir man kallad "fröken", sweet.
känner mig inte alls om 40+ i dom tillfällena. ;)

nu ska jag skriva första dagen i "dagboken" - i apu.uppgiften & sen ta de riktigt, riktigt lungt.
glass känns lockande!

FRÖKENKRAMAR

Inga kommentarer: