KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 4 februari 2010

KÄNN EN DOFT AV KÄRLEKEN - LEJONKUNGEN

krämeb blev mycket godare än förväntat och ungarna hade jätte roligt och jag är väldigt nöjd med min insats också. Visst att det var svårt att kunna ha både eld och barn under uppsikt men man lär sig utav sina misstag!

fick också höra en grymt söt konveration idag.
- jag är kär i Simon
- jamen, de kan du inte vara för då måste ni skaffa barn!
- ja, och jag vill verkligen inte ha barn med dig!
- men då är jag kär i Saga istället!
- bra de. för annars måste vi ju göra de där äckliga.
fortsättning...
Hahaha, dom är så himla söta ibland och i vissa tillällen är de svårt att inte skratta!

nu är de yttligare en dag i dagboken som ska skrivas in och sen en otroligt efterlängtad dusch!

KRAM SUNSHINES

Inga kommentarer: