KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 22 februari 2010

ITS OVER

och jag klarade de! med lite tålamod, pepp ifrån mammsen så funkar de.
men de sista dagarna var enligt mig en "plåga", jag ville inte länge. meeeen jag fixade det och nu har jag lov!

sista dagen spelade jag och ungarna teater,
dom brottade ner mig i snön - jag hade fem ungar över mig som var överlyckliga & mulade mig!
jag fick en torkskåpsdörr på näsan vilket nu är en bula och ett minne utav Simon.
lärde en utav de minsta ordet "busunge"
& jag fick hur många kramar som helst.
med handen på hjärtat, jag kommer sakna dom!

nu är de tv, popcorn och mys i soffan som gäller.
och imorgon ska jag gå upp tidigast tio! bara för att reta mamma lite.
fast hon är bäst iallafall

ett pass på friskis imorgon också.
whooo, nu kör vi!
magmusklerna ska fram igen & skidåkar/vattenskidåkare bena.

HEJPAA

Inga kommentarer: