KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 7 februari 2010

TRE ÅR

jag förstår verkligen inte.
gymmat och nu är knät som jag vet inte vad, jag fick knappt av mig skorna - ååååååh vad arg jag blir! det var ju för fasen tre år sen jag trilla och jag har opererat mig två gånger och går hos sjukgymnasten och jag gör allt känns de som men nejdå!
men på måndag nästa vecka ska brädan vara under ötterna och de är bara 60 dagar kvar till Kittelfjäll OCH sen ska jag klaga men först ska jag ha min tid med skidorna/brädan under fötterna för de är då de är som allra,allra,allra bäst eller ah, efter familjen, vännerna och whatstone! men de är nog en första plats på alla! :')
i just loove it...

sjukt roligt kväll igår med Lotta + lite tre stegs hoppning också. hahah.
du är bäst tjejen!
somnade framför kalle och chokladfabriken idag i soffan, spelade plockepinn och GH med mini och indoor walk med mammsen nu på kväll. rätt bra söndag ändå,

imorgon är de "fröken dax" igen
09-16 men jag tycke rfaktiskt om ungarna. dom är så söta. speciellt deras olika samtal som dom har..

HEJPA

Inga kommentarer: