KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 17 februari 2010

jag känner mig inte alls lika angagerad till apu:n längre... men de är bara några dagar kvar nu & när allt är klart så kommer jag att längta tillbaka.. alla ungarna, alla timmarna utomhus varenda dag, ALLT TJAT men framöallt deras vääääldigt varierande samtalsämen... hahah, sweet :)
igår fyllde en utav favourit tjejerna 17 år.
jag saknar dig.



varit på stan med universiums bästa mormor.
fika, prat, kolla runt & varit smakråd till underlägg på bordet.
hon är bäst.
imorgon är en lång dag - 07.30-17.00
& efter åt en promenad eller ett pass på friskis med Lotta.
woho, fullt ös!
positiva tankar nu bruden

nu ska jag röja lite och sen ta mig en lång dusch, hårinpackning och bara pyssla om mig själv lite.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: