KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 18 mars 2010

ARTONDE MARS

tre lektioner, väligt ansträngande dag idag. :')

sov i mjölby hos en utav favouriterna inatt.
på kvällen var vi vid scoutstugan och eldade, grillade masmellows & sen skulle pojkarna smälla cola-flskor fast dom misslyckades ganska så rejält. :)
snöbollskrig fick vi till också.. en snöboll rakt på näsan, en stor snöhög rätt överhuvudet och snö inanför tröjan - men de hör till & jisses vad kul vi hade...

gårdagens utedag behövdes och nu håller nfnollnio på att komma tillbaka på banan igen.
vi var hos en man som byggt som en liten by inne i skogen, stugor, bastu, grillplats, mulletoa & några utav stugorna var byggda uppe i träden- jätte fina och välgjorda och han har gjort allting helt själv.
jag hade stor ångest över att jag inte tog med mig kameran.. men jag har någon bild på mobilen fast den sladden är ju på hemmplan... & även här hade vi snöbollskrig fast detta var nog värre i&med att killarna attackerade en och de var två mot en.. lite orrätvist enligt mig & dom vann... konstigt? hahahah.

röja undan lite, duscha, liiiiite plugg & sen slappa gärnet!
riktig tröttistjej just nu... & snart är de strapats och då gäller de att ha rejält med energi.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: