KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 10 mars 2010

TÄNK OM...

tänk om man hade tagit stuenten...
tänk om man var BÄST på alla ämnen i skolan
& tänk om man kunde spola fram och tillbaka tiden!
om jag hade tagit studenten så skulle jag jobbat, gått på högskolan ett år och sen bara dra iväg och resa!
om jag hade varit bäst på alla ämnen i skolan hade jag inte behövt ha ångest över att jag inte kan alla prepositionerna, alla 75 glosorna, alla verben och alla grönsöker/kryddor till provet imorgon.
& då hade jag spolat fram tiden jäääätte snabbt så att man inte hann med engelskaprovet och sen spolat tillbaka till dom roliga grejerna till imorgon.
tänk om..
fast så är de ju inte just nu & de är ingen större idé att planera - de blir inte riktigt som man tänkt sig iallafall.
endag i taget, man lever bara en gång!

nu ska jag banka in glosorna, prepositionerna& grönsakerna/kryddorna & sen ta världens längsta dusch och lägga mig i sängen, läsa igenom de en gång till och sen kolla på OC.

HEJPA

Inga kommentarer: