KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 28 mars 2010

HOLD YOUR HEAD UP HIGH - NOMY

1532,6 km kommer jag om 11 dagar att åka - glivarp -kittelfjäll.
det är ju en bit... hahaha!

något så otroligt ont i mina lilltår, ska bege mig till vårdcentralen imorgon så dom får titta på det.
tog bort plåstret som barbro satte på i måndags & fyfasen vad det ser ut...
vaknade imorse utav att lillbroschan har börjat lära sig Olas låt ifrån melodifestivalen (unstopeble), på piano. okej.. det var kul att han lär sig den första halv timman men nu har jag den på hjärnan hela tiden.. men han är gryym så har kan få hållas ett tag till :')

dammar av rummet och senare ska vi fira världens bästa mormor som fyller 66 år imorgon
& sen ska jag till Lotta och det var verkligen inte igår jag träffade min favourit-tös på hemmaplan.
jisses vad jag saknar henne!
en månad.. det är rätt länge.

overändout raspberryboats



Inga kommentarer: