KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 8 mars 2010

SOLSKEN

klarblå himmel, inte alls kallt & strålande sol - snacka om vårkänslor!

vakna vid kvart i nio, gick in i duschen, kläder & de lilla sminket jag lyckades fixa med vänster handen, drog på mig jackan och skorna och gick ut med solen i ansiktet - underbart!
fixade alvedon och mjölk. & gick strandvägen på vägen hem. ibland älskar jag vadstena.
skickat iväg martins kalasinbjudan till pappa också. tänk vad mycket man hinner när man går upp tidigt!

har bara två lektioner idag och vid tolv är de lunchdejt med Lina och Nilla.

exakt en månad kvar till Kittelfjäll idag också. fyfasen vad underbart de kommer vara och fin solbränna vi kommer ha sen.
& jag vill bara ännu en gång påpeka att jag har världens bästa vänner & att änglar, dom finns!

HEJPA

Inga kommentarer: