KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 26 mars 2010

AT HOME

lyckades imorse flirta till mig sktjus till brandstationen i whatstone utav Ann-Marie, vilket är heeelt otroligt med tanke på att vi inte alltid kommer bra överräns, men jag lyckades.
bytte buss i skänninge, satt på mjölby station i en timma och vänta på swebuss och sen satt jag på swebuss i tre timmar...
inte jäätte roligt att resa den biten men jag är hemma & har fått pussa på mina småttingar, har fått mamma&pappa kramar & har sett att hela kylskåpet är fullt med mat & nu är det grekisksallad på gång och sen fredagsmys till tusen...
jag är hemma igen & det är så ininordens underbart så det går inte att förklara :)

imorgon ska jag träffa alla konfimander inför sommarpraktiken. 09.00 - 15.00 & runt fyra tiden droppar släkten in för att ha kalas för mig, några dagar för sent men oj, dom har jag också saknat! det märks att jag inte varit hemma på en månad.. lite för länge kanske? anyway.. jag kan ju stå på egna ben iallafall men nu ska jag vara lilltjej ett tag och bara vara!

mat, mjukiskläder, en soffa, en familj, popcorn&chips&dricka och något dåligt svenskt program.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: