KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 29 mars 2010

LEDIG MÅNDAG

åkte till vårdcentralen imorse & dom säger
- ta på dig en strumpa och ta en alvedon och så går det över...
svensk sjukvård, suck säger jag bara.
tur att jag har min mormor som verkar vara mer kunnig än dem...

hämtat mina nya utebyxor som jag fick i födelsedagspresent, fixat det nya id-kortet och fikat hos mormor.
kollat igenom två avsnitt utav one tree hill & spelat spel med minibrodern som är lite krasslig.
ibland älskar jag att vara hemma och bara vara "liten igen", men ska jag vara ärlig så saknar jag mina skogsmullar & mina internatbor & mjölby/motalabor... men det finns ju mobil, facebook och msn - vilket är tur!

snart ska jag, mam&pap åka till körskolan och ha handledarkurs så att de kan lära mig att köra och så att vi inte börjar bråka om hur man ska göra när vi sitter där i bilen. hahaha, det ska nog gå bra. vi brukar ju komma överräns!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: