KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 27 mars 2010

LÖRDAG

halv åtta klev jag ur sängen imorse & vid tjugo i nio åkte jag ner till församlingshemmet för att träffa konfimanderna och ledarna inför praktiken i sommar.
alla konfimander var enormt tysta av sig & blyga verkade det som, eller så är det jag som inte är speciellt blyg. eller både och.
stört sköna ledare jag ska vara tillsammans med iallafall.
det kan nog bli riktigt kul!

runt fyra började släkten droppa in & nu har det gett sig av igen
men imorgon ska vi fira mormor, så det är ju inte speciellt länge kvar tills vi ses igen. haha
& den största kusinen flyttar till Osolo 10 april... fast då har jag nästan en andeldning till att åka till noge någon gång? :')

har precis spelat lite giutar hero med ministingen & sen är det lördagsmys med familjen.
imorgon tar jag en sovmorgon, ska träfa favourit tjejen och fira mormor!

HEJPA

Inga kommentarer: