KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 30 mars 2010

NEVER LOOK BACK...

igår satt vi i tre timmar och lyssnade på handledarkursen för att mamma och pappa ska få börja övningsköra med mig.
jag ringde till trafikvägledning för att fråga vart mitt körkortstillstånd är & då säger dom i luren
" din köplats beräknas vara i ungefär 54 minuter, tack för att du väntar"
hahaha, aldrig att jag ska stå i telefonkö i 54 minuter för att få reda på vart ett papper har tagit vägen... sverige - mer behöver jag nog inte säga.. men ibland undrar jag hur dom tänker...

har bakat cocoskakor & mammsen kom ner och säger att hon beställt en iphone till mig delvis som en födelsedagspresent, i guess. men jisses vad glad och förvånad jag blev men jag känner mig grymt bortskämd just nu.. haha. eller nej, jag är inte bortskämd, jag blir bara försörjd ;)

nu ska jag damsuga & sen börja packa lite smått.
imorgon åker vi ner till skåne och jag får träffa min matchogryta där nere, det var INTE igår och oj, vad kul vi ska ha i sommar. yiha, summer of 2010!
"solen i ögonen & spilld mjölk överallt"

HEJPA


Inga kommentarer: