KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 5 mars 2010

HELG, UNDERBARA HELG

strålande sol, mycket snö, lagom med minusgrade & NF09 har redan slutat, mycket bättre blir nog inte!
riktigt lung helg i helgen, film, mys, liiiite plugg & jag kommer bara att vara med mina favouriter hela helgen. just nu är allt riktigt bra!

haft genomgång utav valbara/indivudella val idag. det kommer bli svårt att få ihop allting.. tur att jag har mammsen som vet vad jag behöver för kurser/ämnen..!

engelskan är inskickad och klar
två arbetsblad kvar på praktiken sen är allt klar. Då kommer de nog att lätta lite på pressen och stressen..

var i motala igår och kolla om cyklen fanns där, men det var väl redan klart att den inte gjorde men pappret fick jag ÄNTLIGEN påskrivet och stämplat. så nu ska jag bara lägga nycklarna och pappret i kuvert, lägga de på lådan och sen år jag min cykel igen! den har varit rätt saknad efter som att de är väldigt långt att gå överallt i whatstone. de är litet men långa avstånd.

a big smile, hejpa

Inga kommentarer: