KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 3 mars 2010

PRAKTIK OCH TRÄNING

har haft en heldag ang. praktikfrågor, uppföljning och tid för att skriva på rapporten och arbetsbladen & nu har jag bara två arbetsblad kvar, sen är jag klar med allt vad de gäller praktik!

fick också idag reda på att jag måste in till motala och kolla om min ett-halvårs-stula-cykel står där, trotts att jag ringt och frågat. om jag inte gör de så får jag inte pappret till försäkringsbolaget påskrivet. HUR SVÅRT KAN DE VARA? det är ju ett halvår sen...
men om jag har tur nu så har jag lyckats charma in mig så mycket hos Ann-Marie så hon kör mig till motala imogon!

har suttit en stund nu och grejat med en inbjudan till lillebroschans discobowling kalas, vilket jobb! men jag tror de blev rätt bra i slutändan!

nej nu är de ett pass med Lina på gymmet som gäller.
whoo,! jag har redan träningsvärk i magen, men lite till skadar nog inte :)

HEJPA

Inga kommentarer: