KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 19 mars 2010

FREDAAAG

nästintill helt själv på intenate i helgen & ingen utav favouriterna på skeppet är kvar heller.
suck.
meeen då får jag en anledning till att kolla på tv, film och bara ta de lungt hela helgen. inte fel det heller. med min magkatarr och feber så behövs de kanske.
pappa pratade om att glass och managrynsgröt skulle vara bra för att de skulle släppa lite, får ta en promenad till affären imorgon för idag känns det alldeles för långt till affären...

på måndag gäller de. ut i skogen och pröva gränserna med skogsmullarna & fira födelsedagen ute i vildmarken också, inte varje år man gör det! tre dagar i skogen, en dag i skolan och sen är jag på hemmaplan igen.
jag har hemlängtan till max nästan, inte så konstigt efter som att jag inte varit hemma på snart en månad så det känns helt okej att ha de då.

slänga sig i sängen med massa kuddar, stort duntäcke och en hel serie med OC låter inte helt fel just nu.

HEJPA

Inga kommentarer: