KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 9 mars 2010

BEST O YOU - FOO FIGHTERS

kom till skolan och såg schemat, då sjönk mitt humör & tålamod rätt fort.
datakunskap i två timmar & vi satt bara och grejade med excel, okej - om just de kan jag inte så mycket men någonting hae vi väl kunnat göra på två timmar?
satt och räknade i huvudet och på miniräknaren på matten efter som att jag knappt ser själv vad jag skriver när jag skriver med vänster handen, så jag har lagt ner de. och just nu är de rätt enkla upg. så de är inga problem. natur&friluftsliv med Gordon där vi skulle gå igenom lite info om strapats dygnen, istället satt vi och gick igenom utrsutning, som om vi inte gjort de tillräckligt många gånger under detta halvåret vi gått.
den positiva tjejen försvann under ytan idag...
ont har jag också...

samlat lite vuxenpoäng och ring till kommunen på hemmaplan och rågat om stipendier och grejer. blev hänvisad till vadstena kommun och fråga dom om råd och om jag kunde söka vidare den vägen istället men de gick tydligen inte. har sen efter de suttit och kollat om jag kan hitta någonting på egen hand och har fått fram en hel del bra grejer.
nu är de bara mammsens tanke jag behöver för att jag ska kuna fixa allting. men någon vuxenpoäng fick jag nog allt ihop!

snart är de middagsdejt med tjejerna och sen lite engelskaplugg/samhälls-redovisning-plugg med Lina & något avsnitt utav OC, bara för att vi behöver de.

hejpa sunshines, imorgon är en bättre dag med mindre lektioner = sluta tidigare!
en osminkad/tröttistjej & lockigt-hår till på köpet

Inga kommentarer: