KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 2 januari 2010

2ND JANUARY

ibland ääääälskar jag blogger, tydligen har varken inlägget i tisdags eller onsdags publicerats. suck!

fixat&trixat med att ta fram pjäxor, skidor, brädan osv och provat, värmt upp & ni fattar.
jisses, vilken sjuk mjölksyra jag kommer ha i höger benet med tanke på knät.. men jag ska bara åka,åka & åka, nu jädrar är de lsut på läkarbesök, sjukgymnaster & "jag kan inte göra de" grejer!

använde presentkortet på Gina idag till ett par jeans. skit bra tycker jag & jag skulle kunnat gå ner en storlek men så tänkte jag (som bor själv nu, stortösen) "tänk om de krymper i tvätten" så de fick bli ett par som var aningen förstora, men de finns ju skärp ;)

gick och köpte godis till hela familjen med hunden.
Att ta på sig vantar, mössa, jacka och vinterskor och sen gå ut i gnistrande snö, solsken och kallt de finns inga ord för hur skönt och enormt fint de är!
ikväll är de lördagsmyys & imorgon är den en vecka kvar till jag får träffa de flesta utav skogsmullarna igen, wonderful!

HEJPA

Inga kommentarer: