KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 28 januari 2010

MIERCÓLES

fick igår kväll/natt något så gruvligt ont i magen, jag kunde inte sträcka på mig, inte böja på benen och inte sätta mig upp - tänker då för mig själv " jag kanske ska äta någonting", men det hjälpte inte de heller... till slut somanade jag med mjukisbyxorna och två tjocktröjor på mig + duntäcket...

sovmorgon till tjugo i tio & sen tre lektioner som verkligen kändes som fler, vet inte riktigt varför men hela klassen var riktigt sega. & nu är de fyra veckor på hemmaplan som gäller med praktik + sportlov. fyra veckor utan änglarna, dryg-ungarna & internatborna... suck!
men på något sätt längtar jag hem och imorgon ska hela familjen äta thai i Motala, inte varje dag det sker & som grädde på moset är jag ledig HELA dagen imorgon, wonderful!

städa, plugga & packa.. & säga hejdå till Lina - det kan bli lite jobbigt..

HEJPAAA

Inga kommentarer: