KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 20 januari 2010

LEDIG ONSDAAAG

trotts en ledig dag tog jag mig upp kvart i nio & satt i bilen med jenny kvart över.
sjukgymgennasten, handla & hämta skidorna. vid elva satt jag på bussen hem igen - yiha, snacka om flyt!
duschen, fixa klart med apckning nu är de bara nessecären kvar.
käk & sen en promenad till polsen, varför är de så långt överallt i vadstena? helt sjukt vad långt de var idag + att dom inte ens var där! suuuuck, ibland är de sämst att bo i en liten stad.
satte på en film och la mig i soffan och somnade, de var så himlans skönt att slappna av en stund. vaknade av att någon höjde en bas hur högt som helst ovanför mig så de skaka i hela rummet.... och kallt är de här inne också.. men jag ska inte klagaför imogon åker vi till stöten :D

nej, matdejt med lina nu,

HEJPAAA

Inga kommentarer: