KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 17 januari 2010

JUST A ORDINARY SUNDAY

tvätta & plugga , en helt vanlig söndag.
däremot blir jag verkligen sten tjurig på folk som inte kollar tvättschematoch bara slänger in sina kläder i torktumlaren när de inte är dom som tvättar och slänger istället ut mina kläder - en gång är okej, men när det händer två gånger då börjar de koka inuti, åååååh!
snacka om att jag börjar hänga upp mig på småsaker men för tusan, så svårt kan de ju inte vara att bara ta en titt på pappret utanför för att se om de är upptaget eller inte?

igår skulle vi gått på festen men jag, alicia och kiruna blev kvar i soforna med chips, glass & godis och båda "rädda willy" filmerna. tårarna rullar ner ör kinderna på alla tre i slutet av båda filmerna, den är så söt & de är som sagt äkta vänskap. vi var som små igen, lite sån nostalgi känsla över det och vi pratade minnen vi hade haft och allmänt prat, hemmakvällar behövs ibland. sen tog vi en sväng till festen iallafall, fast de skulle vi inte gjort.
hur mycket folk som helst som var riktigt fulla
tråkig stämning för de mesta
nej, de var inte riktigt vad vi hade förväntat oss, vi hoppas på en bättre och mer lyckad andra helger, för fester kommer fler!

imorgon är de skola, samhälls-rpov på tisdag och nu äntligen kan jag de mesta iallafall lite finslipning bara sen sitter de. på onsdag har vi kommunikationsinlämning, jag känner mig lite pressad efter som att den förra verkligen var på topp med högsta betyg osv. så nu vill jag gärna prestera lika bra men jag är inte säker på om de blir lika bra...
om jag kanske inte skulle vara så självkritisk, vilket jag oftast inte är men ibland...

ledig på onsdag då ska jag skicka in kommunikationen, jag ska till charmtrollet en sväng, hämta skidorna som är nyvallade och slipade & sen packa för på torsdag bär de av till stöten, helt sjuk vilken känsla jag har inuti mig. att få stå på skidorna igen, ha knäskyddet på och förhoppniunsvis känner jag att knät håller - fyasen var underbart! + att de är med alla NF:arna också, jamenar de kan nog inte bli mycket bättre! :')

HEJPAAA

Inga kommentarer: