KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 19 januari 2010

TISDAG

samhällsprov, gick nog rätt bra faktiskt.
& ibland vet jag inte vad jag ska mig till med datakunskapsläraren. vi kommer verkligen inte överäns, men de förstår hon inte. hon tror att alla tycker om henne osv. men nej, suck!
nu har jag iallafall fixat (mamma har fixat) praktikplats i sommar + att jag har skickat mejl till bossen på ICA om när jag kan jobba och inte. hoppashoppashoppas att jag får jobbet nu. annars har allt detta vart i onödan.

börjat packa lite, elelr de mesta men gav upp när jag insåg att jag inte hade någon liten ryggsäcka som jag också kunde utgår efter... ska få låna en utav Alicia vilket jag är enormt tacksam över. tur att man har sånna underbara tjejer ibland!

imoegon är de fullt schema som gäller.
kvart i nio kommer klockan ringa, frukost, sjukgymnasten, hämta skidorna, handla, hem till whatstone igen, packa klart och allmänt fix & förhoppningsvis en lucka för att kunna gå igenom led papprern med Felicia. snacka om fullt upp. men de är bara att köra fullt ös och hoppas på att ingenting riktigt spräcker allt! :)

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: