KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 27 januari 2010

ÄNGLAR, DOM FINNS!

och nu var det min tur, nästintill hela internatet har varit förkylda & nu är de helt klart min tur. huvudet är precis tjockt och näsan rinner som jag vet inte vad och så lite feber på de, som alla andra. hahah - men bor man nära varandra så som vi gör så är de inte så konstigt och de är sådana smällar man år ta.

så blev de något isvaksbad idag, nej.
jag fick inte för AG, hon tyckte att de verkligen var att utamana ödet, vilket jag kanske kan hålla med om lite. men jag skulle verkligen gjort det, helt klart. det hade vart en rätt "tuff" upplevelse.
men utedagen var helt klart godkänd iallafall.

sen måste jag säga att jag borde bli tekniker efter att ha fått igång min dator IGEN.
hmmm.. någonting är helt klart fel med skärmen!

& änglar dom finns!
titta bara på mina tjejer. =D

SNUVIGKRAMAR

Inga kommentarer: