KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 9 januari 2010

A SATURDAY

busar med minibroshan och kommentaren jag får när han gått iväg är:
fattar du inte hur pinsamt de äääääääääär?!
idiotförklaradstämplen redan nu som storasyrra & killen är 5 år :')
fast han kanske är lite lik syster sin, haha - ingen vet!

fixat ny skidjacka/alltiallo-jacka, sjukt sköön & snygg!
gick till ICA och köpte godis till hela familjen & har nu tittat på hundtricket tillsammans med mamma&pappa, rätt rolig film ändå. och som vanligt får dom varandra i slutet, de brukar ju sluta så...

Avatar filmen är en film att se om man gillar action/fantasy & verkligen kan "leva sig in" i filmer, jag tyckte ändå att den var väldigt bra, meeeeen de tog tid innan man riktigt kom in i vad den egentligen handlade om osv!

jag har en hel del att göra imorgon så jag ska krypa ner i sängen nu. imorgon får jag träffa några skogsmullar, några "stadsbor" & andra underbara människor - i just love it!

puss&natti

Inga kommentarer: