KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 13 januari 2010

LÄNGD, KANOT & DYKNING

jag älskar mina skogsmullar, utan dom hade helt klart mina dagar inte vart de samma...
först på utedagen idag var, längdskidor - en gång trillade jag & med ansiktet i snön. hahah.
välta ur kanot (i bassäng) och dyka. Jag SKA ta dykcertet, fyfasen va roligt de var och vilken känsla att kunna vara så länge under vatten... & sen livrädning, ni vet, hämta dockan på botten (4m.) allt går galant och jag kommer ner flera gånger.. med tanke på mina erfarenheter i sommras så hade jag de i bakhuvudet hela tiden.. när allt går på tid, vi ska simma, dyka ner och hämta dockan & sen "rädda" Fredrika in i mål.. så när jag är på botten, tagit tag i dockanshuvud känner jag hur knät gett upp & inte orkar, värker och låser sig... fasen vad arg jag blev.!
& pizza serverades idag också. de var länge sedan jag orkade en hel pizza utan att behöva tvinga i mig den, då är jag hungrig!

pluggat matte med Lina inför provet imorgon & tittat på "Rädda Willy" - där har vi äkta vänskap. trotts att de är emellan en späckhuggare och en människa så är de ändå riktig feeling i den filmen och man kan inte låta bli att lee ibland :')

ikväll ska jag lägga mig riktigt tidigt, annars är jag död imorgon och jag känner hur hela kroppen är som spaghetti.. men de är de banne mig värt efter en sån sjukt rolig dag!

PUSS&KRAM

Inga kommentarer: