KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 5 januari 2010

TISDAGTISDAG

gårdagen spenderades med en utav mina mest värdefullaste vänner på Ullared och hemma hos henne med filmerna "Arn" som maraton, detta slutade runt halv ett & jag var helt död och somnade nääästan på direkten.

tog bussen ner till stan och fixa nytt id-kort på banken, nu är mammsen nöjd igen :)
& idag frågade jag mig själv varför jag inte gick "hotell/restaurang" med tanke på min sjukt goda mat som jag gjorde igår,, får då till svar utav min extremt kloka, visa & allmänt knasiga mama:
"för att du vill ha jobb i framtiden.."
haha, sant där. men med tanke på att min mat nästan alltid blir bra så kanske jag inte behövde gå någon utbildning för de...

såg även en liten kille idag på stan runt 3-4 års ålder som ser ett hakkors på en stolpe
"titta mamma, där är ett sånt kors som pappa har massor utav hemma"
"nejdå de har han inte alls" säger mamman
"joho! och så gör han sånna här tecken" lillpojken visar då Hitlers hälsning, KILLEN VAR 4 ÅR. där kände man hur hjärtat svartnade, fyfasen- vart är världen på väg?!

nej, nu ska jag hoppa in i duschen.

HEJPS SUNSHINES

Inga kommentarer: