KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 15 januari 2010

LINKÖPING

hemma eter en enormt händelserik dag i Linköping...
två rättegångar efter varann den ena om rattfylleri & narkotika och den andra om att en hade "uririnerat" som de så fint heter i rättgången mot en vägg - suck! att inte människan bara kunde erkänna att han gjort de. de är ju ine mycket pengar i böter för de.. ibland undrar jag..
underbart god buffé - där ser man verkligen skillnad ifrån culinars "heliga morot!"

gick en sväng runt området och sen på studiebesök hos polisen, rätt intressant faktiskt och så fick jag svar på frågor om hur antagningar osv går till - snacka om att de verkligen är en hel process.

gick senare till akutmottagningen med Max,Turid & Emma för att vänta på Mickis som kom ut med en gipsad hand... tog en buss ner till stan gick och titta lite, Max verkligen plågades - stackaren!
såg en grymt snygg hood ifrån sweet på BikBok - alla färger i twister glassen och samma " mönster", den ska jag införskaffa mig senare förhoppningsvis... :)
& en latte på espresso-house!

väl hemma, blodsockret spökade men med mat i magen så fixade de sig. gick till affären med Alicia och köpte en cola och en påse chips tills ikväll, colan är slut! hahah.. men jag har juice!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: