KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 18 januari 2010

JAN.18.10

ny vecka började väldigt roligt, + att HELA nf09 är på plats.
ibland är de ruskigt tomt utan pojkarna men nu är dom tillbaka, tur som de är med tanke på att jag inte är överäns med vissa, ibland undrar jag vad folk tänker med? inte hjärnan i alla lägen...

pluggat med Lina & Johanna och sen tittat på både one three hill & parides hotel.
nu är det bara imorgon kvar som är en riktigt skoldag, sen är vi lediga på onsdag och torsdag åker vi! whooo! och jag hoppas för mitt eget och för alla andras bästa att knät är på min sida - vilket jag veeeerkligen tror & då vill jag isåfall tacka skenelasarett (borås ska jag aldrig mer operera mig i), Jenny & charmtrollet - även han får nog också vara med på ett hörn trotts att vi inte är överförtjusta i varandra, men man kan ju kasnke inte älska alla.. & sen mig själv också.
utan att jag själv hade hat någonting att sträva efter hade de ju aldrig blivit bra igen och jag har ju haft skidor, skolan & roliga saker i huvudet hela tiden, de har gjort att jag velat klara av de & nu är de inte långt kvar :'D

ta bort smink, lägga fram kläder tills imorgon, skicka ett "godnatt, jag älskar dig" sms till mamma & sen sova

nattinatti

Inga kommentarer: