KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 22 januari 2010

TURSKIDOR & KVÄLLSÅKNING

en lååång tur på fjället & ofpist åkning i en meter snö - men för tusan vad kul de var.
hem & andas och sen ut på skidorna som denna gången var slipade och vallade + att backen var underbar. fyfan vilket adrenalin kick jag fick och de var en helt otrolig känsla att verkligen kunna köra gärnet igen...
dock dunkar knät nu - men de är de faktiskt värt! :')
de är ju verkligen jag någonting jag tycker om jag, jag mot backen - ingenting kan hindra mig och de går fort. det går inte att beskriva med ord... jag älskar de.

diskat middagsdisken & nu är de kortspel, stöten spotifylista och en massa skratt.
bilder kommer så fort jag orkar osv.... men jag LOVAR att de kommer.

imorgon är de backen heeeela dagen & de är vad jag kallar lycka.

EN HALVMETER SNÖ & EN LYCKLIG TILDA MED VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKOR.
VÄRLDENS GLADASTE HEJPAAAAA

Inga kommentarer: