KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 7 januari 2010

IF TODAY WAS YOUR LAST DAY - NICKELBACK

frulle, make&kläder, röj & stan

hade verkligen bestämt mig för att fixa allt som skulle fixas idag och inte dra på allt - vilket jag är grymt bra på!
vaccination - check!
foto till nytt id - check!
kollat på pris, beskrivning & gran till att Gerdan ska sticka en "pipp-tröja" - check!
lämnat in kortet på banken till de nya id:t - check!
blev också rengörning till ansiktet & kolla runt lite på rean, väldigt utplockat...

sjukt hungrig tjej kom hem & slängde i sig och sen bullbak, minst 70-80 bullar bkev de. så nu har både familjen och jag till whatstone.
bara tre dagar kvar nu till man får träffa internatborna & fyra tills n09 är på frifot igen, haha!
på ett sätt känns de gryymt bra att komma tillbaka, få stå på egna ben osv igen men visst finns de någonting som vill stanna kvar också. inte så konstigt de heller. men de blir säkert bra, de brukar ju väldigt ofta sluta mer än bra när jag befinner mig där uppe.

nej, nu ska jag faktiskt försöka plugga på lite samhäll, de går aningn trökt, nej de går inte trökt, de går inte alls!

imorgon är de skridskoåkning med Elvira på Byttorpssjön, tänk de var bara 2 månader sedan vi träffades & inte ett-två år emmellan, awsome!
& på kvällen "Avatar" med Lotta!

HEJPAAA

Inga kommentarer: