KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 22 mars 2009

14ÅROCH364DAGAR

hmm. en dag kvar! de känns inte som de för jag har inte alls tänkt på de idag + att jag tänker inte på de nu heller men folk poienterar de för mig, de är först då de går upp för mig att de faktiskt är så att jag fyller år imorgon...

kalaset igår var mysigt, vi åt, pratade, åt, spelade spel och kollar på
ROBINSON,. vad ska man säga om detta prgram, människor som ger sig ut på "äventyr", ingen mat, inget vatten, ingen kontakt med omvärden. hmm... visst de skulle vara rätt kul att testa på hur de var någon gång men alla dessa tävlingar som hålls + att de är så sjuihelsikes varmt alltid dit de åker och alla dessa mygg, näj, sverige räcker alldeles yppligt som äventyr för mig...

idag var jag i stan med Sofia, vi har inte träffats på otroligt länge men nu så. mycket prat ,as usual, och fika också som vanligt...
senare blir de duschen, kanske att jag tar en sväng på spåret (gång) jag kan som sagt inte springa ännu men gå de funkar bra och går man i bra tempo så kan de löna sig säger dom som kan sådant...

overandout födelsedagar//matilda

Inga kommentarer: